یــه دخــتـــر تـــخـــســ..

بدون عنوان

1394/7/25 19:19
نویسنده : ..LADY FATI..
287 بازدید
اشتراک گذاری

مرا دختـــــــر مینامند مضمونی که جذابیتش نفــس گـیــر استــــ.... دنیای دخترانه ی من نه با شمع و عروسـک معنــــا پیدآ میکند و نه با اشک و افسون... امــا تمام اینها را در بر میگیرد! نه ضعیفم نه ناتـــوان چـــرا که خداونــــد مرا بــدون خشونت و زور بازو میپسنـــدد اشکــ ریـختـن ضعـفـ مـن نیستــــــــ قـدرت روح مــن است.
من یکــــ دختــرم
خــالقــم بـه نامم سوره ای نازل کـرد ... با تمام مردانـگـی هـایت نمیتوانـی بفهمـی صورتــ ــی برایم یـک دنیاست ... نمیتوانـی بفهمـی عـشـق بـه لاک قـرمـز را ... گریه کردن بـدون خجــالت ... نماز با چادر سـفـیـد را ... درک کردنش در توانت نیســــت ... منـم لیلای عــشــق و زلیخای انتـظـار ... مـن دخــترم! با تمام حساسیت های دخترانه ام... با تلنگـــری بارانـی میشوم... با جمله ای رام میشــوم... با کلمه ای عاشـــــــــــق میشوم... با فریـــادی میشکنم... با پشت کردنی ویــران میشوم... به راحتی وابستـه میشوم... با پیروزی به اوج میرســـــــــــم... هنـــــــــوز هم با عروسکهایم حرف میزنــــــم...
هنـــوزم هم برایشان لالایی میخوانم...
وتو نمیدانی بغل کردن عروسک کودکی هایت چه آرامشی دارد!

هنوزم هم با مدادرنگی خانه رویـاهایم را به تصویر میکشم... هنوزم هم برای شکلات جان میدهم..!.. من دختـــرم... پـــــــــــر از راز... هـــرگز مرا نخواهی دانست... هرگز سرچشمه اشکهایم را نمی یابـــی... مگر از جنسـم باشی... مــــــــــن دخــتـــــــــــــــــــــــــــــرم... از نسل لیلی... از جنس "شیــرین..
مـن یک " دخــتـرم می بیــنمـ ... می فهـمم ... امـا سکـوت می کنـم تـا تـو نفهـمی ... حواسـم بـه تمـام جـزئیـات ایـن دنیــا هست تمـام و کمـال ... بــی هیـچ سانسوری ..!. مـن یـک " دخــتـرم " دلـم که بشـکند دیگـر بـنـد نـمی خورد .... ! امـا بـه رویـتــ نمى آورم که زخمش نـاعـلـاج اَست ... نـاعلـاج است و ... شـایـد همیشگی ... من یک " دخــتـرم" و گـاهی میـان این همه انسـان نـرمـال کـم می آورمــ از مـاندن ،خستـه می شوم ... میبـرم ... !! مـن یـک " دُخــتَــرَم"
صـافـمـــ ... سـادمـــ ـــ ... و ایـن دُخــتَــر بـودن را دوسـتـــ دارمــــ!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)