یــه دخــتـــر تـــخـــســ..

بدون عنوان

1394/7/25 19:15
نویسنده : ..LADY FATI..
428 بازدید
اشتراک گذاری

من:
مغرور:
اووووف تا دلت بخواد
جنبه:زیـــــاد
رفیق:عــــاشـقــشــونــم
خصوصی:اوووم..نچ
حرف گوش کن:100بار بزنی شاید گوش کنم
عاشـــق:نیستم
لجباز:خــــــیــلـــی زیــــــااااد
مردم آزار:اوووه تا دلـــــت بخواد
کل کل:دیـــوونه میــــشی
بیخیال:اوهــــــوم
حاضر جواب:نیستم(یه دروغ گندددددددده)
اصل:فــاطــی 14 بندر گناوه
شیطون:خندونک
دوست:
با اونایی ک لیاقت ندارن و سوءاستفاده میکنن خیلییی ساده شاید در حد سلامو داحافظی کردن
ساده:نیستم پس حواستو جمع کن
غم و غصه:بیاد مزاحمم شه جوری باهاش برخورد میکنم که دیگه نیاد
تنفر:اگه از کسی منتفر باشم محل سگ هم بهش نمیذارم
عکس پروفایل:نـــــــــــچ
انتقاد:هرچی دارین بگین
من همینم که هستم میخوای بخواه نمیخوای هررررررررررری
من شاید کامل نباشم ولی کاملا خودمم
اینقدر خوشم میاد از اونایی که از من بدشون میاد...چون صد در صد چیزی دارم که اونا ندارن
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)